Odnosi v službi

12. 5. 2016

Na delovnem mestu preživimo skoraj polovico budnega življenja. Čeprav nam je naše delo všeč, lahko na naše počutje izredno vplivajo slabi ali neprimerni odnosi.

Odnos po definiciji vključuje vsaj dva udeleženca, med njima (ali med njimi) pa potekajo zavestne in nezavedne izmenjave informacij. Pogosto reagiramo pri drugem na nekaj, kar nam ni všeč pri sebi, običajno se tega niti ne zavedamo. Na tak način moramo razumeti tudi reakcije drugih na nas. V reševanju situacij v odnosih torej vedno začnemo pri sebi in običajno nam boljši vpogled v sebe prinese tudi boljše razumevanje drugih. Morda opazimo tudi kakšen vzorec, ki nam bo razjasnil še kakšen drug odnos ali težavo.

Razumevanje in odpravljanje lastnih vzorcev, ki jih povzroča naša senca, je tudi prvi korak k odpravljanju ovir za uresničitev lastnih potencialov.

Z analizo situacije bomo našli tudi pravo pot za njeno spremembo.

 

Želite zvedeti več o tem? Pišite nam!